reklama

Opäť výlet do Maastrichtu (..áno je to v Holandsku)

Tento svet už dlho nepočul o tom, ako sa mám na pracovných cestách. Preto sa kajam a naprávam tento neútešný stav hneď a zaraz

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Utorok ráno. 6:30. Budík sa snaží a uspel, zobúdzam sa ešte stále dogabaný a nedospaný z víkendového výletu do Tatier. Pomaly a ťarbavo sa dobalím, vykurírujem, rozlúčim s jednou super osobou, čo spáva so mnou v posteli... a nasadám do taxíka.

Po naložení kolegu sa ticho z auta vytráca a už konečne prestávam padať do hibernácie. Na letisku je však viacero takých, čo tento boj neustáli a vyzerá to ako voľne pohodené mrciny... a v množstevnej zľave..

Jeden zo strhujúcich záberov drichmania
Jeden zo strhujúcich záberov drichmania 

Hoc venčím knížku, nedarí sa mi veľmi počítať (pre zvedavcov - Metro 2035) a po pristátí v Nemecku čakáme na ďalšieho kolegu – tento raz Poliaka s parádnym menom (zapojte predstavivosť). Spolu sa vydávame na romantickú cestu plnú nevhodného humoru. Btw. Na Západe je všetko lepšie.. za 5€ mám aj BigMac aj McRib..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po príchode, meškajúc, rovno začíname s poradami. V tejto časti sú veci čo nemôžem zverejniť tie zaujímavé a tie čo môžem pre Vás istotne nudné, tak ju preskočím. Zhrniem to tak, že mi prischla dajaka ďalšia práca a ešte som sa jej z časti potešil...

Čo však stálo za to bola večera. Ale bez predbiehania.. Cesta mestom bola pekná a dorazili sme k hlavnému námestiu, preplneného kolotočmi a elektro-kakofonickými vypalovákmi, sa zavítali do bývalej pošty, či čo to bolo.

Kolotočárina
Kolotočárina 

Raj... za 28€ all-you-can-eat (nadžgaj sa koľko vládzeš), kde sú čínska, japonská, talianska a francúzska kuchyňa. Isto som už o tomto mieste písala a ak nie, tak som chcel. Začiatok z ľahka – 2 tácky so sushi. Na to dva stejčíky z angusa a šalát. Pokračovanie lazaňami, nakladaným mäskom so zeleninou, 4x smoothie, pohár vínka a misa s ovocím, zmrzlinou a 10cm šľahačky. Až tá zasýtila. Ak sa pýtate, čo s diétou, tak tá v kútiku duše plakala, kým podvedomie jasalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Aj cestou nazad..
Aj cestou nazad.. 

Streda. Vstávanie je stále zaťažko. Hoc spávam kade tade, tak som si ešte stále nedokázal privyknúť na zmeny vankúšov a preto vstávam čerstvý ako ten sendvič, čo ste zabudli vzadu v chladničke, týždeň dozadu, než ste šli na dovolenku.. na dva mesiace.. pred rokom a pol.. a už vtedy bol starý...

Opäť deň plný posedávania na stoličke a zhovárania sa. Avšak! Dnes sme si prešli silné a stránky každého podľa vypracovania Strenghts Finder-u. Bola šupa dozvedieť sa o každom tieto maličkosti a skutočne bolo cítiť, že keď mal jeden (ja) dajaku stránku osobnosti najslabšiu, tak mal úplne iné hodnotové postoje v tej oblasti ako osoba, čo mala túto stránku ako svoju najsilnejšiu. A nie, neznamená to rozdiel žena – muž!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neskôr sa táto veselá kopa presunula do reštaurácie s chutným názvom Quatro Mori.. preložte si sami. Tu nebolo také obžerstvo. No poteší, keď zistíte, že globálna manažérka je podobný nerd a viete sa baviť o komixoch. S kolegom čo sedel po druhej strane zasa o tom ako Goku bojoval a že manga je 1000x lepšia ako film (ten som našťastie nevidel).

 Posledný deň – Štvrtok. Písal som, že som dolámaný? Graduje to...

Prezentovanie manažmentu, dohadovanie ďalších postupov s projektami, delegovanie a zaúčanie na niektoré veci.. proste snaha vyťažiť z každej sekundy do obeda čo najviac. Po ňom ešte dajake prípravy na iné veci (áno opisujem detailne ako sa iba dá ;). Padla a odchod na letisko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uťahovanie si jeden z druhého, kým čakáme na meškajúce lety. Síce tam nemali dosť miesta na sedenie, ale aspoň rozdávali vzorky kvalitných alkoholov zdarma.. vedia ako na davy..

Rada do života – nedávajte si dve proteínové tyčinky a banán ako večeru. Nestojí to za to.. a ak sa črevotoču nezľaknete, tak do toho :)

Keď už prídete neskoro domov, tak vôle vybaľovať sa je menej ako šafránu.. veď to počká.. Opäť sa nepodarilo veľa naspať a po príchode do kancelárie som sa dlho nevedel zbaviť pocitu, že len včera som došiel z Vlkolínca.. a tiež toho pocitu, že by som sa mal otočiť, lebo budem mať iba jedno líco otlačené od kláves a to by vyzeralo blbo..

Dopísané neskôr:
že otvorili nový Starý most, tak čo by som to bol za spamera, keby sem nedám záber..

Ale ako prvé - slnečné hodiny (nie, ani ja som nevedel, že Bratislava jedny má..)
Ale ako prvé - slnečné hodiny (nie, ani ja som nevedel, že Bratislava jedny má..) 
Obrázok blogu
...to nad kopcom nie je žiara mesiaca.. to je Slovnaft :)
...to nad kopcom nie je žiara mesiaca.. to je Slovnaft :) 
Michal Paulov

Michal Paulov

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jeden z Vás Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu